Masz pytania lub problem z obsługą wysyłek?

Napisz lub zadzwoń do nas

Obsługę zapewnia MenedzerWysylek.pl - administrator Menedżera wysyłek eBay

wróć

Wysyłka do DHL DE Packstation

Korzystając z usług niemieckiego DHL można nadawać paczki do automatów paczkowych tej firmy zainstalowanych na terenie całych Niemiec.

Dlaczego warto:

  • na terenie Niemiec jest ponad 6500 automatów paczkowych,

  • w automatach paczki można odbierać całą dobę,

  • usługa nadania do automatu nie jest dodatkowo płatna.

W celu nadania paczki do automatu, odbiorca paczki musi podać odpowiednie dane adresowe oraz musi posiadać tak zwany “Numer pocztowy”:

 

Rejestracja i nr pocztowy

 

Aby korzystać z usługi Packstation, odbiorca paczki musi mieć konto klienta DHL i nadany  “Postnummer”

Pobieranie aplikacji i rejestracja konta są bezpłatnie.

 

Odpowiednie adresowanie etykiety:

Przesyłki do DHL Packstations należy adresować w następujący sposób:
 
Max Mustermann (imię nazwisko)
2345678 (numer pocztowy odbiorcy)
Packstation 123 (Packstation z numerem)
12345 Musterdorf (kod pocztowy i miejscowość nadania)
 
Przesyłki do oddziału DHL z kodem pocztowym muszą być zaadresowane jak w poniższym przykładzie: 
 
Max Mustermann
23456789 (numer pocztowy odbiorcy)
Oddział pocztowy 523 (numer żądanego oddziału)
12345 Musterstadt (kod pocztowy i miejscowość żądanego oddziału)
 
Przesyłki do oddziału DHL bez kodu pocztowego muszą być zaadresowane jak w poniższym przykładzie: 
 
Max Mustermann
Oddział pocztowy 523 (nr żądanego oddziału)
12345 Musterstadt (kod pocztowy, miejscowość wybranego oddziału)

Powiadomienia

Odbiorca paczki zostanie poinformowany e-mailem oraz poprzez powiadomienie push w aplikacji Post & DHL, gdy tylko będzie mógł odebrać przesyłkę w Packstation.

 

Odbiór paczki

DHL przechowa paczkę przez siedem dni kalendarzowych - wliczając dzień dostawy. 

Paczki, które DHL przekierowuje do Paczkomatu, ponieważ nie był w stanie dostarczyć ich do domu, są dostępne do odbioru przez dziewięć dni.

 

Ważne:

Do odebrania przesyłki potrzebna jest karta klienta (Numer pocztowy) oraz kod odbioru z aplikacji Post & DHL.

Więcej informacji dostępnych jest bepośrednio na stronie DHL

 



W celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną, używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na ich stosowanie. Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików cookies.