Masz pytania lub problem z obsługą wysyłek?

Napisz, zadzwoń lub zamów rozmowę

Obsługę zapewnia ITL Sp. z o.o. - administrator Menedżera wysyłek eBay

wróć

Jak mogę zgłosić reklamację?

Jeśli Twoja przesyłka uległa uszkodzeniu, została zagubiona, dotarła po terminie do klienta lub otrzymasz fakturę, z którą się nie zgadzasz zgłoś reklamację  

Pamiętaj, żeby załączyć wszystkie niezbędne dokumenty. Jeśli ich nie załączysz poprosimy Cię o to, ale czas złożenia reklamacji może się wydłużyć.

Dokumenty, które należy załączyć:

 

Uszkodzenie przesyłki

  1. Skan protokółu szkody sporządzonego przez kuriera w obecności nadawcy lub odbiorcy (termin spisania protokołu to 7 dni od otrzymania przesyłki)
  2. Skan dokumentu potwierdzającego wartość roszczenia (faktura, paragon, potwierdzenie zapłaty (wyciąg z banku), skan aukcji internetowej lub podpisane odręcznie oświadczenie o wartości przedmiotu),
  3. Skan oświadczenia o treści: Oświadczamy, iż jesteśmy właścicielem towaru wymienionego w formularzu reklamacyjnym potwierdzonego fakturą nr………załącznik nr 1. oraz upoważniamy firmę Markus sp. z o.o. sp. k. ul. Władysława Łokietka 5/2 , 70-256 Szczecin jako stronę przewozu za pośrednictwem ............................. do prowadzenia procesu reklamacyjnego oraz wypłaty odszkodowania na konto firmy numer konta ING 83 1050 1559 1000 0090 3160 9879 dane firmy do przelewu:

  4. Markus sp. z o.o. sp. k.
    ul. Władysława Łokietka 5/2
    70-256 Szczecin

    KRS:0000685298
    NIP: 8581859862
    REGON:367700411

 

Zaginięcie przesyłki:

  1. Skan potwierdzenia nadania przesyłki. Jest to skan dokumentu (kopii listu przewozowego lub protokołu odbioru) podpisany przez kuriera odbierającego paczki.
  2. Skan dokumentu potwierdzającego wartość roszczenia (faktura, paragon, potwierdzenie zapłaty (wyciąg z banku) lub podpisane odręcznie oświadczenie o wartości przedmiotu),

Skan oświadczenia o treści: Oświadczamy, iż jesteśmy właścicielem towaru wymienionego w formularzu reklamacyjnym potwierdzonego fakturą nr………załącznik nr 1. oraz upoważniamy firmę Markus sp. z o.o. sp. k.

ul. Władysława Łokietka 5/2, 70-256 Szczecin jako stronę przewozu za pośrednictwem ............................. od prowadzenia procesu reklamacyjnego oraz wypłaty odszkodowania na konto firmy numer konta ING 83 1050 1559 1000 0090 3160 9879 dane firmy do przelewu:


Markus sp. z o.o. sp. k.
ul. Władysława Łokietka 5/2
70-256 Szczecin

KRS:0000685298
NIP: 8581859862
REGON:367700411

 

Nieterminowa dostawa:

List przewozowy

 

Reklamacja faktury:

Skan faktury

 

Odwołanie:

Pismo  z numerem przesyłki oraz wyjaśnieniem, dlaczego reklamacja powinna zostać rozpatrzona ponownie

 

W formularzu reklamacji opisz dokładnie jej powód i podaj kwotę, którą chcesz otrzymać w przypadku uznania reklamacji.

Po otrzymaniu poprawnego zgłoszenia wraz z załącznikami prześlemy   przewoźnikowi sporządzoną reklamację w ciągu 3 dni roboczych. O rozstrzygnięciu reklamacji powiadomimy Cię niezwłocznie na adres e-mail podany w Twoim zgłoszeniu.

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.



W celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną, używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na ich stosowanie. Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików cookies.