Jeśli Twoja przesyłka uległa uszkodzeniu, została zagubiona, dotarła po terminie do klienta lub otrzymasz fakturę, z którą się nie zgadzasz zgłoś reklamację
Pamiętaj, żeby załączyć wszystkie niezbędne dokumenty. Jeśli ich nie załączysz poprosimy Cię o to, ale czas złożenia reklamacji może się wydłużyć.
Dokumenty, które należy załączyć:
Uszkodzenie przesyłki
Zaginięcie przesyłki:
Skan oświadczenia o treści: Oświadczamy, iż jesteśmy właścicielem towaru wymienionego w formularzu reklamacyjnym potwierdzonego fakturą nr………załącznik nr 1. oraz upoważniamy firmę Markus sp. z o.o. sp. k.
ul. Władysława Łokietka 5/2, 70-256 Szczecin jako stronę przewozu za pośrednictwem ............................. od prowadzenia procesu reklamacyjnego oraz wypłaty odszkodowania na konto firmy numer konta ING 83 1050 1559 1000 0090 3160 9879 dane firmy do przelewu:
Markus sp. z o.o. sp. k.
ul. Władysława Łokietka 5/2
70-256 Szczecin
KRS:0000685298
NIP: 8581859862
REGON:367700411
Nieterminowa dostawa:
List przewozowy
Reklamacja faktury:
Skan faktury
Odwołanie:
Pismo z numerem przesyłki oraz wyjaśnieniem, dlaczego reklamacja powinna zostać rozpatrzona ponownie
W formularzu reklamacji opisz dokładnie jej powód i podaj kwotę, którą chcesz otrzymać w przypadku uznania reklamacji.
Po otrzymaniu poprawnego zgłoszenia wraz z załącznikami prześlemy przewoźnikowi sporządzoną reklamację w ciągu 3 dni roboczych. O rozstrzygnięciu reklamacji powiadomimy Cię niezwłocznie na adres e-mail podany w Twoim zgłoszeniu.
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.