Masz pytania lub problem z obsługą wysyłek?

Napisz lub zadzwoń do nas

Obsługę zapewnia MenedzerWysylek.pl - administrator Menedżera wysyłek eBay

wróć

Jak mogę anulować zamówione przesyłki?

Jak anulować przesyłkę za pomocą Panelu Klienta 

 

Często zdarza się, że po złożeniu zamówienia okazuje się, że musimy anulować przesyłkę. Z myślą o Waszych potrzebach wprowadziliśmy nowe rozwiązanie, które umożliwia szybkie i łatwe anulowanie przesyłki bez konieczności kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta. Dzięki Panelowi Klienta możecie to zrobić samodzielnie w prosty sposób. Poniżej przedstawiamy krok po kroku, jak skorzystać z tej funkcji. 

 

Krok 1:  Zaloguj się do Panelu Klienta

Zacznij od zalogowania się do swojego konta na naszej stronie internetowej. W prawym górnym rogu znajdziesz przycisk "Zaloguj się". Kliknij na niego i wprowadź swoje dane logowania (nazwa użytkownika i hasło). 

 

Krok 2:  Przejdź do zakładki "Przesyłki"

Po zalogowaniu się do Panelu Klienta znajdź zakładkę o nazwie "Przesyłki". Kliknij na nią, aby przejść do widoku związanych z Twoimi przesyłkami. 

 

Krok 3:  Wybierz przesyłkę do anulowania

W widoku "Przesyłki" znajdziesz listę swoich przesyłek. Zlokalizuj tę, którą chcesz anulować. Możesz przewinąć listę lub skorzystać z opcji wyszukiwania. Kiedy ją znajdziesz, zaznacz ją, klikając na odpowiednie pole wyboru obok nazwy przesyłki. 

 

Krok 4:  Kliknij przycisk "Anuluj przesyłkę"

Po zaznaczeniu przesyłki zobaczysz opcje dostępne dla niej. Kliknij na przycisk oznaczony jako "Anuluj przesyłkę". Po kliknięciu zostaniesz poproszony o potwierdzenie anulowania przesyłki. 

 

Krok 5:  Sprawdź status przesyłki

Po anulowaniu przesyłki, nie będzie ona doliczana do faktury i zostanie przeniesiona do zakładki "Archiwum". Możesz sprawdzić dokładną datę i godzinę anulowania, przechodząc do zakładki "Przesyłki" i wybierając "Archiwum". Po zaznaczeniu anulowanej przesyłki, wyświetlą się wszystkie informacje dotyczące anulowania. 

 

Ważna uwaga:

Pamiętaj, że możesz anulować tylko przesyłki, które nie zostały jeszcze nadane. Przesyłki GLS oraz przesyłki znajdujące się na fakturach zbiorczych wymagają kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. 

 



W celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną, używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na ich stosowanie. Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików cookies.