Szanowni Państwo,
informujemy że z powodów problemów operacyjnych DHL na sortowniach w Ottendorf/Okrilla i Rudersdorf bei Berlin paczki nie są procesowane zgodnie z harmonogramem. Wszystkie nasze kontenery dotarły na sortownie przed czasem i zostały prawidłowo awizowane. Z powodu peaku Amazon Prime 11 lipca DHL dostał za dużo paczek i nieprawidłowo zaplanował urlopy pracowników
Problem jest systemowy i nie dotyczy tylko nas (Amazon Prime z dostaw z FBA ma prawdopodobnie priorytet).
Wczoraj i dzisiaj DHL przekierował część naszych kontenerów na sortownie w Ludwigsfelde gdzie procesy są sprawniejsze, ale mogliśmy tam przerzucić tylko 10 kontenerów.
Sugerujemy wydłużenie terminu deklarowanej dostawy towaru o 1-2 dni w tym tygodniu.
Otrzymamy od DHL oficjalne pismo z wyjaśnieniem przyczyn problemów który będzie można przedstawić Amazon i innym marketplace.
Dziękujemy za wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.